Hatice-02 Kızlar çevremde clife kullanıp çokça hamile kalan var bir de buradan sormak istedim. Var mı gerçekten?
Bebiskomm Hatice-02 ole bisi yok ayrıca o urun saglık bakanlıgı onaylı degl.gidin pekmez icin daha iyi daha faydalıdır bnce
Gulnur Hatice-02 bn kullandim hic bir ise yaramadi ramazanda bosu bosuna onu icip kendime eziyet ettim iftarimi onla aciyyordum ama ne faydaa
Anneee3 Hatice-02 ben kullandım ikinci ay hamile kaldım benim sağlık sorunum yoktu ama iki yıldır olmuyordu onu kullandım oldu
citoss Hatice-02 ben kullandım canım ilk ay adet oldum 2. ay hamile kaldım şimdi 35+4 günlük olduk bile :) inşallah allahım sana da nasip eder
Hatice-02 Bebiskomm anladım canım arkadaşım 15 gün kullandı ve bir yıldır hamile kalamıyordu sonra hamilelik haberini aldık. Yumurta tembelliği vardı onda
Busimss Bebiskomm sağlık bakanlığı onaylı ayrıca nereden biliyorsunuz olmadığını ? Kutusunun üstünde bile onayı var. Lütfen kötülemeyin insanları.
Bebiskomm Hatice-02 bilmiyorm bana komik geliyor bal karısımı yiyip hamile kalır mı insan.. evinizde yiiyn pekmezi balı karıstırn daha faydası olur yemeyin kutulu ambalajlı seyleri 🙏
Hatice-02 Hazaaall canım İnternet sitesi var oradan aldım demişti. Bende aldım. Ben onun hamile kaldığını görünce alıp denemek istedim. Kullandım 15 gün şimdi adetim 22 sinde eğer olmazsam kan testi vercem haberdar ederim.
Hatice-02 Hazaaall 4 gün kullanıp doktora gitmiştim 2 cm Lik kistim vardı o gitmiş 4 günde sadece böyle bir faydasını gördüm ama hamile kalır mıyım bilmiyorum nasip herşey
Hatice-02 Hazaaall kuzum kiste birebir denedim gördüm dört günde doktorumda şok oldu ne yaptın dedi ama diyorumya inşallah hamile kalırım ve hamile kalırsam süreci paylaşcam herkesle
Monna Hazaaall ben erken menopoz dan dolayı almıştım ama kullanmama gerek kalmadı çok şükür. Öyle duruyor 2 paket isterseniz yollarım size yarı fiyatına
Hazaaall Hatice-02 yaa çok teşekkür ederim kuzum benimde her iki yumurtaligima kist var bir türlü düşmüyor şimdi göbekten iğne tedavisi görüyorum
Hatice-02 Hazaaall kuzum bak inan bir yıldır geçmiyordu benimde geçti ama dediğim gibi rabbim nasip ederde hamile kalırsam buradan yazcam
Hatice-02 Kubratnc kuzum adetime bir hafta var ama aşırı derecede göğüs ağrım var bakalım var mı yok mu kaset test yapmayacağım direk kan vereceğim 🤷🏻♀️
Hatice-02 ozleem61 maşallah canımm rabbim bebeğini hayırla kucağına almayı nasip etsin ❣️ yumurtlama takibi yaptın mı peki
Esraesrasoner Gulnur bende 2 şişe yedim banada fayda etmedi başka sorunlarım varmış ondan ise yaramamış
Hatice-02 Anneee3 şu an benimde öyle sağlık sorunu yok ama nedense 10 ay oldu olmuyor hiç korunmadımda