Aysegul33 Daha 3 aylik hamileyim ama gorunce dayanamadim ne bulduysam aldim ana kucagi, reflu yatagi, biberon, küvet, zıbın seti, 😂😂
aniseamine13 Aysegul33 analık güdüsü bende dalmışım İnterneten herşeyi istemişim 2.300olmuşum sonra farkettim 😂😂😂artık çok geçti
ipekveannesi Aysegul33 reflü yatağı,biberon, uyku tulumu, battaniye, çanta, fırça, emzik ve şu an aklıma gelmeyen birkaç şey daha 😅 bimi zengin ettik bugün 😂
aniseamine13 aniseamine13 Aysegul33 ya evet çok güzel bişey Rabbim sağlıkla giydirmeye kullanmayı nasip etsin inşaAllah
Edanurrr @Aysegul33 250₺ alışveriş de benden😂 sabah sabah bebeğimin tüm eksiklerini aldım süper oldu bu saate hiçbir şey kalmadı valla
Aysegul33 Sureyyakaraca bendee ya kendime yaptigim alisverislerde bu kadar mutlu oldugumu hatirlamiyorm annelik demekki 😍😍😂
2202020 120 de benden reflü yatağı küvet çorap civciv ağız mendili aldım ince battanıye Fena değildi erkek için pek kararsız kaldım alan varmı
Sureyyakaraca 2202020 Ben almadım ama annem almış olsun diyo çok hoşuma gitti. İçinde kalmasın al bence
Aysegul33 2202020 yaa o civcivleri kac kez elime aldm biraktm 😂😂 corap neydi ben hic gormedm herkes corap yazmis 😂
Deletedmom0065 2202020 ayy ben o civcivlerden almayi unuttum ya 😒 kadinlar zaten kizilderili kabilesi gibi ateşin etrafinda toplanmiş herkes bir parçayı tutup etrafi gözleyip elinde gezdiriyodu strese soktular beni ya 😁
Muneweralp 2202020 ben aldım çift taraflı ince battaniye koz için aldım ben ama çok yumuşaktı dokusunu çok beğendi en azından altına falan sererim dedim
Melikekpln 100 tl benden🤣 kuvet setini a101 den almistim ama hastane zıbın setlerine coraplarina bodylerine agiz mendillerine bayildimm🥰 bimden alisveris yaparken zevk aldim ilk defa 😁
Aysegul33 Melikekpln bende herseye bayildm da 5li zibin setini aldm ama eve gelince cok yumusak gelmedi bilemedim pantolonun icine ellerimi gecirip oynadm resmen ya 😂😂
Aysegul33 Deletedmom0065 eşimm naptin sen ya diyor kadinlar sen kime aliyosun boyle diyor bende daha gobek felan olmayinca 😂😂
nergiz_ Aysegul33 civcivleri bende elime aldım bıraktım😂😂 çorap kalmamıştı uyku tulumu yedek biberon ve emzik alabildim anca
Ebru0156 ipekveannesi öncelikle hepinize hayirli ugurlu olsun annisler ben cantayi merak ettim gidemwdim ben ama canta nasil fotografini atabilir misiniz fiyati gayet uygundu
Deletedmom0065 ipekveannesi ahaaa ben fircayi da unuttum almayi tüh 😖 kalmamisti galiba görsem kesin alirdim😑
Gokmeninannesi ipekveannesi bende biberon aldım ama tereddütlüyüm kullansam mı diye bimin ürünü ya sorun yaratırmı herkes marka kullanıyor ya
Aysegul33 Yesim1995 canm al bence kalmissa kacirma hem şeffaf uygun gideride var fileside guzel bencee
Glybskl Aysegul33 zıbın geçen sefer geldiğinde aldım pişman oldum iade ettim ben çok sevemedim biraz sert geldi bana da
Deletedmom0065 Aysegul33 kiz belki enn fazla 1.5 ay giydiricen zaten bişey olmaz gunü kurtarsin yeter boklanacak zaten hep 17 liraya ben iki tane aldim mis gibi valla 😁
Ilbilge Aysegul33 bende aldım pek yumuşak gelmedi banada ama yıkanınca güzel bir deterjanla yumuşar diye düşündüm inşallah öyle olur 😅
Aysegul33 Ebru0156 ya ben foto eklemeyi beceremiyorm canm ama cok buyuk deildi ne bilim bi kac bez bi kat kiyafet islak mendil biberonlar sigar ama daha fazlasi sigmaz aldm cok uygun diye ama kucuk 😊 gorunusu guzel
ipekveannesi Ebru0156 gayet güzel ben beğendim biraz küçük ama yakın yerler için ideal 😊 https://www.resimag.com/p1/5ef810a5fdf.jpeg
Rabia93 Ebru0156 Valla bende çantayı alamadim esimi aradim işten gidip aldi zor bela nasıl mutluyum anlatamam.Gayette guZel buyuklugu falan.
Yesim1995 Aysegul33 küvet kalmamıştı ama ince polar battaniyelerden minik yastiktan ağız mendilinden bide dogdugunda kirliyken giydirmek için çıkış setinden aldım 🤣
ipekveannesi Deletedmom0065 ilk bimde bulamadım diğer bimde gördüm bir tane kalmıştı onuda ben aldım 😅