37aysgl Kubuuu1 güzel canım gözüme küçük gibi geldi ama eve gelince içini doldurdum denedim gayet güzel 30 tl olmasına rağmen bebek kıyafetleri sığıyo boyutu felan iyi
pyymamm Findiksu_mom cantayı unutmusum bile ya nasıl içi sıcak tutanlardan mı normal miydi 😞 gözatcaktım ama unutmusum ona göre alcaktım
A_S_K pyymamm Termoslu yazıyor ama bilemedim. Çanta çok ideal bebekli anne olarak söyliyorum daha fazla para vermeye hiç gerek yok çok güzel ☺️
pyymamm A_S_K tüh şansa bak unuttum artık birazdan gecerken yine bakarım kaldıysa oda .. nasipse olur
Nuranburak Çok yaşayın siz yaa vallahi çok tatlısınız ben tembelligimden gidemedim gitsem şimdi bana birşey kalmamıştır sanırım
pyymamm Nuranburak artık kalmamıstır 😂 ben bimden cıktım pastaneye girdim bimin önünden bidaha gecerken kadınlar yan gözle baktılar alamadık kalmamıs falan dediler 😂😂😂
pyymamm Aslihanfs a101den aldım aynısı bimdekilerin giderli ben pembe renk almıstım 😂 bimdeki şeffaf ama cok kaliteli güzeller rengine asık oldum zaten
pyymamm Dilaraatac ahahah 😂😂😂🙈 ay biberon fırcasını unutmusum ben 😂😂😂 siz baya iyi idmanlı cıkmıssınız helal 👍🏼👍🏼 Güle güle kullanmak nasip olsun inşallah
Dilaraatac pyymamm ya hayatım göz altlarıma komando gibi siyah bant çekmediğime şükretsinler 2haftadır hangi ürünü nereye koyarlar diye kritik yaptım ben😂
Dilaraatac pyymamm bu ayrı komutan gibi başka cephede savaşıyonuz siz sizi tenzih ediyorum😂 gün gelicek bu bimin fayanslarından çekil beeeeeee diye söylene söylene giden bir penguen yürüyüşlü biri geçti diyecekler 😂 hep tarihe not düşüyo bunlar 😂😂😂
Suheyla19A Aslihanfs 2 tane mama önlüğü,4 tane ağız mendili,reflu yatagi,hamile pantolon,canta,cam biberon,burun aspiratoru,2 takim corap,2takim citcitli badi,biberon temizleyici aldim😂
pyymamm Dilaraatac haketmişsiniz siz tüm ürünleri 😂😂😂😂 bende alabilir miyim diye kuşkuyla gittim eskiden daha kalabalık olurdu ama neneleri görünce bunlar bebek şeyi almazlar diye umarak girdim 😂😂😂😂
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Aslihanfs Çok kalabalıktı ama istediğim herşeyi aldım.Ürünlerden çok az sayıda getirmeleri manasız şikayet sebebi aslında:-/
masalsii Aslihanfs valla ben zıbın ağız mendili ve biberon fırçası aldım sabah gitmeme rağmen hiçbişey kalmamıştı😂
Dilaraatac Aslihanfs uyku uyuyamadım ya çok ciddiye aldım bu konuyu gereksiz büyüttüm kafamda Çok kuruk gittim oraya 😂😂😂
pyymamm Dilaraatac ay bende öyle bir haftadır aman unutmayım diye diye 😂😂😂 unutmadım kendim için olsa hayatta kalkmazdım sabah gitmek için
Sekerpare Bebek banyo setini, bebek cantasi, reflu yatagi, çift taraflı battaniye, mama kavanoz, ana kucağı, reflu yatagi, 5 li zibin seti, bebek yastığı,gecelik takimi ,hamile pantalonu, çorap, ağız Mendili 8.30 da bekledim vallahi 😊
Dilaraatac Sekerpare güzel çalışmış bi arkadaş daha 😂 ben kapıda screenshotladığım ürünlere sınav öncesi son kez notlara bakayım diye gibi baktım heheeeeyyyy 😂