Alismomi Sevoeco25 yıkılma adet gününü bekle geç döllenme vs olabilir bu testlere de güvenme. Ben 2 yıldır bebiş istiyorum hiç bir problemimiz yok ama olmuyor.. sabır ve dua et mutlaka olur kendini üzme 🙏🏻❤️
Alismomi Sevoeco25 canım örnek veriyorum idrar yerine su bile döksen silik çizgi çıkar. Bu hcg değil lh ölçen bir test.
Deletedmom2224 Sevoeco25 okey ama bu test gebeliği göstermiyor malesef. Çok cok koyu çıkmalı bu zaten normalde çıkması gereken gibi
Snmkrt01 Yarin git normal bir gebelik testi al ovulasyon değil eğer HCG testin boyle çıkarsa gebelik olabilir 😊
Busimss Sevoeco25 ovülasyon testi her zaman silik çıkar o yüzden gebelik ihtimali düşüktür. Gebelik varsa bile kırmızı renk çıkması gerekir ikinci çizginin
Tgcycl Niloylay ben ovulasyonla baktım çift cizgiydi kan verdim negatif. Ovulasyon da t çizgisi patlaması lazım çok koyu olmali
Tugce1803 Sevoeco25 Ovulasyon testinde hep çift çizgi olur yumurtlama ya da gebelik varsa T çizgisi C den çok daha koyu olur silik çizgisi hep vardır
Nehir66 Sevoeco25 olabilir bence bi kaç gün daha bekle sonra kan testi yap☺️Benim adetime de iki gün vardı içimden geçti test yaptım ve pozitif çıktı çok şükür şuanda 15 haftalık hamileyim ilk gebeliğim 😍❤️
Ezgi05 Umutlandırmak istemem ama ablam yaptığında da böyle silik çıkmıştı ve şuan 6 aylık oğlu var en net kan testi adet gününü bekle ve kan ver derim çok meraklanıyorsanız yarın bir daha deneyin belki daha koyu olur
Eceveannesi Sevoeco25 silikse yenidir cnm kese oluşmamıştır bile hayırlısı olsun cnm bı hfta daha bkle anca kese oluşur🙏
Kayraruzgar Eceveannesi ovulasyon testi yapmış hanımefendi gebelik testi değil sanırım o yüzden negatif olduğunu düşünüyor
Bhrycl144 Sevoeco25 benim de silik çift çizgiydi hamile olduğumu öğrenmiştim ☺️ İnşallah hamilesindir