Sevoeco25 Bayanlar avülasyon testiyle gebe olabilirmiyim 3 gün var adetime 3 defa yaptim çift çizgi silik
Niloylay Sevoeco25 canım ovülasyon testinde hamilelik belli olması için yumurtlamadaki gibi kıpkırmızı olması lazım
Deletedmom2224 Sevoeco25 ovulasyon testinde gebelik anlaşılmasi için iki çizginin de aynı koyulukta yada t çizgisinin daha koyu olması gerekir. Anlattığınız durum gebeliği göstermiyor normalde çıkması gerektiği gibi çıkmış zaten
Tgcycl Niloylay ben ovulasyonla baktım çift cizgiydi kan verdim negatif. Ovulasyon da t çizgisi patlaması lazım çok koyu olmali
Deebg Sevoeco25 canım hızlı resim yükle yaz google resmî yükle sonra linki kopyalayıp buraya yapıştır
Deletedmom2224 Hayır bu testler asla gebeliği göstermiyor normalde zaten çıkması gereken gibi çıkmış boyle çıkması çok normal
Alismomi Canım gebelik yok maalesef. Ovülasyon testinde gebelik öğrenebilmen için ikisinin de koyu kırmızı olması lazım. Ovülasyonda her zaman T çizgisi silik çıkar eğer yumurtlama ve gebelik yoksa. Varsa kırmızı olur ikisi de.
Alismomi Sevoeco25 canım örnek veriyorum idrar yerine su bile döksen silik çizgi çıkar. Bu hcg değil lh ölçen bir test.
Deletedmom2224 Sevoeco25 okey ama bu test gebeliği göstermiyor malesef. Çok cok koyu çıkmalı bu zaten normalde çıkması gereken gibi