Edosummm normal doğum nasıl oldu canım bende şuan 34+4 üm protein kaçağı ve enfeksiyon yüzünden dün yatış verdi doktorum 3 gün antibiyotik tedavisi alacağım sonra olmazsa sezeryana alicam dedi doktor şuan 3 kilo bebiş ciğer geliştirici vurdular tabiki önce onun sağlığı ama bende çok normal doğurmak istiyorum 😔