Aylamada ben bugun 36+5im iki gun once sancilarim vardi gittim sanci kesici hap ve bebek icin ciger gelistirici igne oldum. Doktorum en azindan 37yi bekleyelim dedi, insallah bebis de bekler.. Ama suan sanki hafiften sancim var ve ishal oldum birden.. Sizce dogum belirtisi mi bunlar acaba???? 🤔🤔🙄🙄