btl1720 Angello vücuda bağlı olduğu kesin, hiç olmayanda var erken dönemde başlayanda, olsun sonucu güzel bir şey için pekte önemi yok aslında
Raniniii btl1720 ic karnim darmis cok fena catladim ben ne kullandiysam Fayda etmedi annemde benim gibiymis o yuzden çok uzulmuyorum artık rabbim saglikla yavrularimiza kavustursun insallah
btl1720 Raniniii aminnn inşallah, aynen öyle aslında olacağı varsa ne yapsak boşa, eminim ki bebeğimizi kucağımıza aldığımız o an hiç birinin önemi olmayacak
Raniniii btl1720 aynen oyle cnm simdi herseyin tedavisi var catlak tedavisi olursun cok kafana takarsan dedi eşim en kotu ihtimal oyle yapariz nolcak ki
Sahreyldrm btl1720 inşallah kuzum çatlaması önemli değil görüntü inan hiç canımı sıkmıyor ama aciyor da catladikca sen yine de nemli tutmaya çalış
btl1720 Sibelclk son aylarda olma olasılığı daha yüksek demek ki, olsun Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Selocanbus 15 haftalık hamileyim her banyodan sonra zeytinyağı kullanıyorum vücudumun kurudugunu hissettiğim zamanlarda da yatarken sürüyorum
btl1720 Selocanbus bende çevremden en çok zeytinyağı kullan tavsiyesi aldım aslında, en doğalı en iyisi 👍🏻
Baloglum93 Dalin Bebek yağı kullanıyorum su kullanimimi attırdım her gün bakıyorum çatlak yok şuanda 26+0 haftadayim
btl1720 Baloglum93 su her anlamda çok önemli aslında, umarım hiç çatlaksız kucağına alırsın bebeğini ☺️
Hamileanneler_25 btl1720 ilk hamileligimde de hiç çatlagm olmadı bunda da çatlak oluşmadı çok şükür. Ama çatlağı olanlar doktor da tavsiyesi olursa argan yağı kayısı yağı kullanabilirsiniz
Bsecill btl1720 29+4 üm hala çatlamadım şükür inşallah olmaz 😊 mustela aldım ama pek kullanmadım hindistan cevizi yağı kullanıyorum çılgınca çok hoşuma gidiyor
ipekveannesi btl1720 şu an 30+3 hiç çatlak yok hemşirem bebek yağı önerdi şimdilik onu kullanıyorum 🤗
Baloglum93 btl1720 insallahh en korktuğum şey o çatlaklar yaa gercii çok kilo aldım bu zamana kadar niye olmadı şaşkınım