AkileUqur bende o yüzden doktora asla yapmam dedim zaten ne diyorlarlar biliyor musun evde sancını çekiyorsun 3 dakika da bire düştüğünde haber veriyorsun biz eve geliyoruz istediğin bölgeye eşyalarımızı açıyoruz eşya dediği de yerler kan su olmasın diye örtü 😂 neyse sonra bir hemşireyi yanına bırakıyoruz her 15 dakika da bir gelip evde açılmanı kontrol ediyoruz doğum başlayınca da yaptırıyoruz dedi bende peki ani bir durum oldu o zaman ne yapıyorsunuz dediğimde ambulansı bekliyoruz ve direk hastaneye götürüyoruz dedi peki o esnada çocuğa birşey olursa dedim siz istiyorsunuz evde doğumu dedi sorumluluk bize aitmiş güya ben hastane isterim en azından ani durumda hemen devreye girerler dedim iyi ki de hastane demişim 24 sancı çektim epidural bile olmadan son 2 saati suni sancıyla aralıksız ıkındırdılar en son sezaryen dediler evde olsaydı perişan olacak belki çocuğumu kaybedecektim