Bölgede sıra bulmak çok zor zaten ayrıntılı için önce kadın doğuma sıra alıyorsun oradan ayrıntılı için perinetolojiye yönlendiriyor yani 2 kere sıra bekliyorsun yüzüncü yılda direk pernatolojiye sıra alınıyor günde 10 kişi alıyorlar sadece o yüzden sabah 6 da gidip sıra almanız lazım gün içinde saat veriyorlar o saatte muayene oluyorsunuz bölge de çocuğu gösteryor üniversitede ekrandan gösteriyor doktor