Stella_ ben de yüksekova yaşıyorum burda ayrıntılı yi yapmadıkları için van a gelmiştik. Önce kadın doğum a gidiyorsunuz haftanız geldiyse o sizi perinatolojiye yönlendiriyor. Perinatoloji doktoru da herkese saat 5 e randevu veriyor 😁 biz zannetmiştik ki saat 5te sadece biz varız. Bi baktık herkes i aynı saatte çağırmışlar. Kendi elinde bi liste oluyor ona göre içeriye alıyorlar. Yani bunlar benim tecrübem en azından 😊