Daha fazla dayanamadım doktoru aradım gel dedi gittim ultrasonu karnıma koyduğu gibi hareket halinde bebek sanki benle şakalaşıyor ama garip ben hissetmiyorum doktor bile hissetti sonra bende hissettim bir kaç vuruş kasmışsın kendini ondan da olabilir dedi gerçi hala aktif değil ama şükür iyi