__birafitap__
Merhaba bende bu ay kullandım klomen ve catlatma ıgnesı nı suan beklemedeyim adetim olmadı henuz☺️
Klomen yumurtanın gelısmesı ıcın kullanılan tablettir genelde adetin 3, 4yada 5. Gunu baslanır. Doktor gelısım takibine gore olgunlasan yumurta gordugunde catlatma ıgnesı verır. Sonra gün aşırı ılıskı ile beklemeye baslarsın. İnşallah guzel olur sonucu ❤️