__birafitap__ Kızlar dün doktoruma gittim diger adetinin 3 4 . Günü gel klomene başlayalım dedi ne oluyor bu klomen internetten baktım ama yaşayan tecrübeli anne adaylarımız beni aydınlatır mı hap mi igne mi ne ise yarıyor nasıl kullanmak lazım vs vs şimdiden teşekkür ederim ❤🙏🏻
Mehtapakgl __birafitap__ kuzum hap bu bazıları adetin 3. Günü bazıları 5. Günü başlıyor. Günde iki kere aldım ben. 5 günde bitti. Yumurta geliştiriyor. Pko var bizim çoğumuzda, yumurtalarimiz dollenecek boyuta gelmiyor.
07052019 __birafitap__ adetin 5.günü başlayıp 5 gün kullandığın bir hap. Yumurtaları büyütüp çatlayacak kıvama getiriyor. Bazı doktorlar yumurta takibi ve çatlama iğnesi yapıyorlar ama benim doktorum takip istemedi. 3 ay kullan hamile kalınca gel dedi. Klomeni kullandığım 3.ayda hamile kaldım. Pco var bende.
Bgemm __birafitap__ Merhaba bende bu ay kullandım klomen ve catlatma ıgnesı nı suan beklemedeyim adetim olmadı henuz☺️ Klomen yumurtanın gelısmesı ıcın kullanılan tablettir genelde adetin 3, 4yada 5. Gunu baslanır. Doktor gelısım takibine gore olgunlasan yumurta gordugunde catlatma ıgnesı verır. Sonra gün aşırı ılıskı ile beklemeye baslarsın. İnşallah guzel olur sonucu ❤️
vuslatim34 Canım yumurta geliştirici bir hap.Bende adetin 5.günü başladım 5 gün kullandım bir hafta sonra gittim doktora.Ultarasyondan bakıp yumurtalarımı değerlendirdi çok güzel gelişmiş dedi bana inşallah seninde aynı olur ve inşallah güzel sonuçlar alırız.
__birafitap__ vuslatim34 inşallah kuzucum peki hamile kalmak için o yumurtalarin çatlaması mi gerekiyor 🤔
vuslatim34 __birafitap__ evet tatlım .bazı doktorlar iğne vuruyor bazısıda benimki gibi doğal olarak kendi çatlaması daha iyi diyor
__birafitap__ vuslatim34 anladim kuzum acaba benimki catliycak mi igneden çok korkuyorum göbekten vuruluyormus bide🥺🥺🥺
__birafitap__ Mehtapakgl benimde mi pko oluyo acaba doktor oyle demedi ama yumurta tembelligi o mu oluyor 🤔🤔
Momof2child __birafitap__ korkma Canim kendi catlamaasi bazen Talih meselesi oluyor igneyle catlat garanti olsn bence
Mehtapakgl __birafitap__ kuzum, adetin duzensizse, killanma sorunun varsa gob3k ve bel çevrende yağlanma varsa vs, pkonun belirtileri. Bazı arkadaşlarımız var burda günü güne adet olduklarını söylüyorlar ve klomende kullandılar. Sadece pkolulara verilmiyor.
__birafitap__ Mehtapakgl anlattim da pco ultrasonla görülür mu ultrasona baktı bi ultrason kağıdı da verdi ama pcoyla ilgili bişey demedi bu ay folis asiti unutma dedi ovulasyon günlerini söyledi bu gunlerde muhakkah iliski olsun adet olursan 3. Gunu gel klomen başlayalım dedi ultrasonda görülür mu pco
vuslatim34 Simurgizmir canım kaç ay kullandıktan sonra hamile kaldın .Birde yumurtalık günlerinde sancı yaptı mı ilaç.
Mehtapakgl __birafitap__ elbette görünür, görse söylerdi. Bana söylemişti, pko görünümü var dedi. Kilo alma dedi, kilonu koru dedi.
Simurgizmir vuslatim34 kullandığım ilk ay gebelik oluştu. Agrı sancı hiç yaşamadım yalnızca yumurtlamadan sonra beyaza yakın şeffaf akıntı oluştu. Bir de klomen kullandığım 5gün inanılmaz sinirliydim 😬
__birafitap__ Mehtapakgl ohh çok şükür en korktuğum şeylerden biri çünkü sürekli enfeksiyon geçiriyorum 😭😭