Ben 16 haftalığım 13.haftadan beridir decavit kullanıyorum yenigittim doktorum tekrar yazdı decaviti ve kahvaltıdan sonra tok içmem gerekliymiş dedi doktorum.bebeğim 2 hafta ilerden gidiyomuş ama yinede verdi decaviti. Aç nasıl içiyosunuz anlamadm bulantı yapmıyomu.?