Dilek1661 Kızlar decaviti aç mı kullanıyorsunuzz tok mu benm sabah aç karnına bide tok karnına içtiğim ilaç var dacaviti de akşam tok karnına alıyorum aç almasam sıkıntı olurmu
Sumeyye_g Dilek1661 ben tok karna içiyordum öyle demişti doktorum ama bende yan etki yaptı bıraktım başka kullandım mesela bi arkadaşımada doktor tok karna dedi onda hiç bi yan etki yapmadı ve baya kullandı diğer ilaçlarına göre saatinde ayarlama yaparsın
Zeynepcoskun Dilek1661 iştah açtığını söylüyorlar bende o yüzden akşamları tok içiyorum bazen yatarken içiyorum
Dilek1661 Nehirkaya25 ya sabah aç karnına kullandığım bide tok karnına kullandığım var üst üste içmek istemiyorum açıkçası
Beyzaercan Bende içiyorum aç tok farketmiyor eczane deki beyefendi öyle demişti ve aç tok içsemde hiç bişey farketmedi. Sorun olmuyor
Hlal Ben sabah ackarna troit ilacımı içiyorum,öğleden sonrada tok karnına olani içiyorum,akşamda OMEGA üç içiyorum yemekden snra
minikmelegim_ Benim decavitin uzerinde yemekten hemen once alin diyor. Bende kahvaltidan hemen once iciyorum
Nilay35 Dilek1661 valla cnm bana da gunde bir kere tok dedi ama bnde uyku ve bas donmesi yaptigi icin gece uyumadan once iciyorum bir sıkıntısını gormedim smdiye kadar
Nilay35 Dilek1661 ki ben aksamlari magnorm ferrum decavit kullaniorum ama yatarken aliorum hepsini hemde sirasiyla iciyorum