Yarın tekrar kan testi yaptırmak istiyorum,kalp atışı ve kese için çok stres oluyorum biraz abartıyomuyum yoksa sizlerde öylemisiniz ? Nette öyle şeyler okuyorum ki tüp bebekte bu sorunların daha çok görülmesi gibi. Değerim düşecek diye de ödüm kopuyor 😔