Ozget Filiz123456 ilk başta acik pembe kirmizi gibi cok sz geldi. Sonrs hep kahve geldi. Fakat ilk gebelik ve cok ugrastigim icin korktum açıkçası. Protestan igne başladık işte 100mg hergün.
Zeynep_busra Merve6475 😊sag saglim kucaginiza almayı nasip etsin ins bende bugün gideceğim ins kese görünür
Merve6475 Zeynep_busra bence kalp atışı bile duyulabilir canım alttan bakarsa doktor ben 6+1 de duydum alttan bakmıştı
Ozget Filiz123456 mrb canim evet geldim 182,24 çıktı nasil sence simdi doktordayim sira bekliyorum :)
Ozget Filiz123456 vallahi bende cok mutluyum insallah keseyi kalp atisini heyecanla bekliyorum sen ne kadarliktin keseyi falan görmüşmuydun. Carsamba diyordun galiba en son degerin kaçtı . Kac gun önceydi ?
Filiz123456 Ozget en son değerim 754. 12 kasımda gitmiştim çarşamba usg için çağırdılar 1 hafta sonra yani gidicem bakalım.
Ozget Filiz123456 benimde doktorum çarşamba çağırdı. Baska bi doktor daha var oda 24 kasim pazar dedi. Ama kenfi doktorum carsamba çağırdı
Filiz123456 Ozget hadi bklm 20 kasım ikimiz için büyük gün desene bu arada bugun kahve rengi akıntım var benimde.
Ozget Filiz123456 hic korkma xanim yerleşme kanamasidir. Ama yinede doktorunu bilgilendir. Ben belki 1 gun gec giderim ultrasona. Çünkü samsuna gidecektim. Doktorum önce ultrason sonra git dedi ama 1 gun geç gireyim 😊
Filiz123456 Ozget yerleşme kanaması için geç değilmiki? Arayamam doktorumu çünkü tıp fakültesinde yaptırdım hafta sonu kapalı orası pzrtsi ararım devam ederse. İnş etmez ama bende önemli birşey olacağını sanmıyorum.
Ozget Filiz123456 bizim aynı zamanda olmadimi ttansferimiz. Doktot bana sıkıntı yapma olur bu zamanlarda dedi.
Filiz123456 Ozget bnm transfer 23 ekimde oldu senin benden sonraydı galiba.adete göre 6 haftalık oldu ama 5 ekim sat.