Melek20 Nurkemal bende de 16.haftadan beri var canım çamaşırım ıslanacak derecede geliyor doktor zararı yok dedi öyle devam ediyor💐🌹Hayırlısı olsun
Mtzkuzum Derderya normalde süt gibi gelen bi sıvı değil o zamanda gitmiştim bişey yoktu şimdi sanırım emince geliyor.
Bgiritli94 Nurkemal bende şuan 21 haftaligim 13 haftadan beri süt değil ama sarı yapışkan bir sıvı geliyor
Kubuuu1 Nurkemal normal ama göğsünüzü uyarmayin duşta da dikkat edin ben de 31 deyim 22 den beri ara ara akıntı oluyor süt müdür bilmiyorum ama normalmiş ☺️
38Prens38 Nurkemal benim 14.haftamda geldi sıkma akar sürekli dogum yaptım sütümü sagdım agız sütü sagınca aktı korkma doguma kadar akmaz, agız sütü tabi sıkmazsan
Selinnnce Nurkemal normal canim hamileyken benimde oyleydi. Doktor normal dedi fakat sakin sikma. Ve sana mujde sut hamileyken geliyorsa genelde dogumdan sonra bol olcaginin habercisi:) benim oyle oldu masallah 🥰🙏🙏