Nurkemal Kızlar merhaba 33+1den 😊 gogsumden sıktırmadıgım halde süt gibi bisey akiyor üstüme geçiyor normal mi sizce?
Birminiksusamtanesi Nurkemal 24+4 um bende de oluyor sıkmadığım halde sutyenlerim sut lekesi oluyor hep dr.a sordugumda normal dedi hormonlardan dolayi oluyormus
Nurkemal aliayse20 rengini hiç bilmiyorum üzerindeki badilere geçiyor renkli olduğu için hep rengini göremedim maalesef
Nurkemal BirVeraAnnesi35 ilk süt önemli diyolar ya o yüzden korkmuştum kötü bisey mi diye vallahi içimi rahatlattiniz çok sagolun 😁🥰❤
Derderya 34 um oldum bnde ama hic bsey gelmio bazen skiyorm bile dgumdan snra da gelmez die hmen cok korkuyorum
Mtzkuzum Derderya ben 39 oldum benden de gelmiyor hatta duş alırken masaj yapıp ovalıyorum hala da gelmedi.
Nurkemal Derderya inşallah gelir canım ben çok su içiyorum acayip derecede zaten hamile kalmadan önce de çok seviyordum suyu galina onla alakalı
Derderya Mtzkuzum aynn bnde dusta yapiorum ama yok hatta birinin ucunun yarisi yok nasil olcak blmem dgumdan cok o bni dusunduruyo 🤷♀️☺
BirVeraAnnesi35 Nurkemal evet ilk süt çok önemli sakın sağma bebişine kalsın canm kimseyede dillendirme aman 😂
Mtzkuzum Derderya benimde genç kızken göğüs ucum çatlamıştı sıvı geliyordu. Şimdi göğüsucum çatlak (eşim tuhaf bi tadı olan sıvı geldiğini söylerdi🙈) beni de o düşündürüyor çocuğum emerken ağzına gelirmi o tuhaf tat diye 🐣