mrvdrmz sanırım yaklaşık 4 aydır enfeksiyon var bende , hiç geçmedi antibiyotik 1000 mg kullandım vajinal jel kullandım sirkeli su ile taharet yapıyorum filan bana misin demiyor, 29+4 um dün doktor fitil verdi ama erken doğum için birşey söylemedi en az 37 ye kadar gideriz sıkıntı yok dedi