Dmlakkayaa tde_kubra biz de aldık ama daha doğmadı bebiş :) sensörlü olması çok güzel hatta biz denedik ağlama sesinde ötmeye başladı hemen :)) 5 farklı ses veriyor bence gayet güzel ve kullanışlı :)
tde_kubra Dmlakkayaa ya biz açmadık daha iyi bari beğenmenize sevindim. Yorumlardan sonra içim rahatladı teşekkür ederim sizlere 💕
Seyma1234 tde_kubra ben valla 😅hediye çekiyle almıştım 250 tl alışverişe 50 tl kampanyası vardı biara e bebekte
Seyma1234 tde_kubra inmesin inmesin kaliteli bişeyler alalım dediğimizde zaten hep bu fiyat aralığında oyuncaklar inşallaj güzel günlerde kullanın