tde_kubra buna benzer bir uyku arkadaşını yeğenim kullanmıştı wisperbear yaklaşık 3 yıl önce 250 TL vermiştim ona hediye almıştım bu bana uygun geldi bebek ağladığı zaman çalışmaya başlıyordu ki budiz biraz daha işlevsel geldi ona göre bence fiyatı da çok değil iade etmeyin derim