Bende 49 kılo ıle hamıle kalmıstım 68 ıle dogum yaptım 5 gun ıcınde 11 kılo gıtmıs hıc anlamadım gerısıde bır ıkı hafta ıcınde gıttı 49 kıloya gerı dustum hemen😬suan ıkıncı hamıleyım bakalımnbunda nasıl olucak😁kıloyu dert etme mutlaka gıdıyo ınsaallahta emzırırsın ozaman daha hızlı gıdıyo sen bıle anlamazsın😉