Hb1903 sanırım çoğu gebe bu problemle karşı karşıya geliyor. Ben de 31 haftalık hamileyim nerdeyse hamileliğimi öğrendiğimden beri ilaç kullanıyorum. Başlar da ilaç bebeğe zarar verir diye korkuyordum ama ilaç kullanılmazsa bebek de sıkıntı oluşuyormuş. Korkma yanlız değilsin. İlacını düzenli kullan sadece ☺️