shsn aynen benim de öyle tekme atmıyor hiç denilecek kadar ama hareket var çok şükür o kadar da tembel değiliz neyse ki 🤣🤣 ay bilmiyorum inşallah hıçkırıktır ciğerleri gelişiyordur 🙏🏻🧿 yan yattığım zaman kalbim hem kasıgımın üstünde hem belimde gibi 🤣