Fatmanurr1 Canım bende çektirdim bir ay olacak bı kaç gün sonra dediki bı kere adet olursun ondan sonra hayırlı haberini alırız dedi teyzeye size gelipte çocuğu olmayan oldumu dedim olmadı dedi inşallah bende yakın zamanda hayırlı ni haber alırım :)