Nasippp 1 yıldan fazladır korunmuyordum, tahlillerim, tüplerim, sperm testi herşey olağan durumda. Ayrıca klomen+ovitrelle (çatlatma iğnesi) kullandım birden fazla ama yok yok.. kasık çektirmeyi deneyin. Mucizevi bir olay. Açıkçası ben çok şaşkınım nasıl doktorlar anlamıyor