ilknur159 size dememişler ama benim etrafım çok pis bilmeyende konusuyoruz kilosunu sorana bilmiyorum yada doktor iyi dedi diyorum göz deyiren cok oluyor nazar insanız mezara sokar valla bebege oda yapacam dedim 4,5 arkadas hamileyiz hepimizde aman ne yaoacan gereksiz falan dedi kızlar bende dedim hayalimdi ilk 2 bebegime nasip olmadı buna olsun dedim bunu diyen senmisin normalde para asla eksiz olmazken bizde son 30 gunum kalmış doğuma beş kuruş para yok ki beşik alalım valla varya nazar çok pis çok illet hastalık bile getiriyor Allah etmesin yani