ilknur159 benım minnoşum gibi seninkide tombiş valla ben önce pat pat yazıyordum sonra baktm digerlerine göre kilolu artık çok sukur iyi diyip gecıyorum yazınca abartı kilolu bebek saglıksız iişte bir saglık sorununuz şekerniz mi var dıyolar çok sukur seker bşi yok 35 haftamdayım 15 kilo aldm gayet normal bana göre ve daha ilk bebek bu o yuzden yazmıyorum hiç bir yere artk ☺️