Nehirkaya25 çok geçmiş olsun. Dişinizin niye ağrıdığına bakması için diş hekiminize gitmenizi öneririm. Çok yoğun iltihap varsa çekilmesi gerekir. Ağızınızda kalması, çekilmesi sırasında olabilecek riskten daha fazla olabilir çünkü. Tabi bunu kadın doğum uzmanınıza danışmanızı söyleyecektir. İhmal etmeyin bence. Diş hekimiyim bu arada