HappyMary valla canım tutturabildiklerine.Ben bugün 395 ödedim.Tartıştım bi de.Ayrıntılı fatura vermek istemiyorlar çünkü fazla para alıyorlar, bende elimdeki fatura ve hizmet dökümüyle hakem heyetine şikayette bulunucam.Aldıkları fazla parayı geri alıcam.Millet 80 90 liraya yaptırmış bacım iyi araştır her yerde aynı fazla para verme.Soyguncu resmen bunlar