Mececinar bugün ikili testim 😥 biraz geç kaldım ama ki artık devlette yaptırcam.Riskli gebelik bnmki ve her hastanede perinatolog yok.Araştırma hastanelrrinde varmış ama ki geç kaldım neyse sağlık olsun.500-600 liralar duydum başta.Uygunmuş dedim ama ki çok çok daha uygun varmış.Sonuçta test aynı test iyi araştırmak lazım gerçekten 🙄