Gzdnz Asaltntyr internetten baktığımda ben şöyle bişey farketmiştim. Her ikisinde de çıkıntı oluyor aslında ama erkekde çıkıntı dikine yani yukarı doğru oluyor. Kızda çıkıntı yatay yani enine doğru oluyor. Bu fark ile çözebilirsiniz bence
Asaltntyr Gzdnz doğru yorumlayamam kesin ben 🙈 doktoruma güveniyorum aslında ama bi çıkıntı görüyorum erkek diyebilirim ama bu beni hep yanıltır demesi kafamı karıştırıyor 🤷♀️
Yasemincaglar Asaltntyr ayyy aynı dert bendede var 13 haftalıkken dedı yuzde 70 erkek dıye ıkı oglum var benımde degısebılrımı yanılabıolırmı
Asaltntyr Sueda29 yüzde yüz dediyse muhtemelen doğrudur benimkinde açık bi kapı bıraktığı için tereddütlüyüm