Asaltntyr Merhaba herkese iyi akşamlar. 15 haftalık hamileyim bugün cinsiyet öğrenmeye gittik doktor baktı çıkıntı görüyorum dedi hatta pipi fotosu verdi ama yanılabilirim daha sonra tekrar göreyim dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı bi belirsizlik olduğu için sizlere de sormak istedim. https://i.hizliresim.com/M1GJqk.jpg
Zeyk Asaltntyr erkek dediyse pek değişme olmuyor zaten baya yüksek oran vererek söylemiş bence değişmez
Angello Asaltntyr erkek gibi duruyo bzde 13 haftaligiz bnde cok merak ediyorum daha ins gttigimde syler tahmin alabilirim https://ibb.co/xh5qZDv
Gzdnz Asaltntyr internetten baktığımda ben şöyle bişey farketmiştim. Her ikisinde de çıkıntı oluyor aslında ama erkekde çıkıntı dikine yani yukarı doğru oluyor. Kızda çıkıntı yatay yani enine doğru oluyor. Bu fark ile çözebilirsiniz bence
Yasemincaglar Asaltntyr ayyy aynı dert bendede var 13 haftalıkken dedı yuzde 70 erkek dıye ıkı oglum var benımde degısebılrımı yanılabıolırmı
Feyzazdra https://i.hizliresim.com/Lvz31V.jpg Banada bugün %99 erkek dedi ama bidaha teyit ekmek icin catharsis 17 de
Asaltntyr Zeyk aynı doktor yakın bi arkadaşıma erkek dedi sonra kız çıktı. Bir de o yüzden ikileme düştüm
Zeyk Asaltntyr 15.haftadasin bilemedim hayırlısı olsun benim de bir oğluşum olacak 14.haftadan beri aynı hiç değişmedi. Ama çevremde kız deyip erkeğe dönen çok oldu ondan dedim
Vnsgb Asaltntyr canım bi kızımız var ikinciye Hamileyim öncelik sağlıklı olması tabi ama ben hep bi oğlum olsun istedim o yüzden çok istiyorum 😊
Asaltntyr Vnsgb inşallah sağlıklı bi oğlun olur o zaman benim de ikinciye kız olur diyelim artık inşallah😊
Asaltntyr Sueda29 yüzde yüz dediyse muhtemelen doğrudur benimkinde açık bi kapı bıraktığı için tereddütlüyüm