Ndeniz Bsecill cikolatasini nereyi arasam pelit dedi zaten. Pelit var pelit var tabi. Ben gercekten pelitten yaptirmiyorsam cikolatayi süsü guzel olsun kafasindayim:)
Bsecill Ndeniz ya ben inanmıyorum heryerin pelit kullanacağına ben akrabamızın pastanesinden yaptırıcam sanırım nişan söz hep ordan yaptırmıştı eşim efsaneydi çikolataları istanbuldaysanız tavsiye ederim çevre pastanesi gerçekten harikaydı
Kubuuu1 Akrep ben sadece çikolata ikram edeceğim inşallah evde de lohusa şerbeti ikram etmek istiyorum ☺️
Baloglum93 Ben ikram felan hazirlamicam öyle gosterişlere gerek yok eşime bı baklava felan aldiririm bebeğim için hastanede dagittiririm yeter
MelekAli Deletedmom6 hacı şerif olcaktı sanırım evet ürünleri çok güzeldir mağazası denizlide bende denizliliyim bütün ürünleri çok kaliteli ve tazedir tavsiye ederim bende ordan uygun yollu bişey yaptırmayı düşünüyorum