Sakadilek doktorum özellikle belirtti eşler hallediyor diye. Özellikle anne teyze çok evhamlanıyorlar seni strese sokar dedi. Sakin sakin hallederiz Doğum yapınca arayın bence dedi. Yılların deneyimi olunca hak verdim. Bir de benim annem beni geriyor bu tür durumlarda. O yüzden mantıklı geldi. Ki evi de yakın annemin Zorlanacağım bir durum olursa ararız ☺️