Elats61 Esrelf şuan sormadım bir tane içtin kendi doktoruma ptesi soracağım güne eiki kere vermiş amma ben bir kere içeceğim ptesi içmeden doktorlar görüşüp bakalım ne der inşallah birşey demez atlatırım bu hastalığı
Elats61 Heather acil doktoru olduğu için sormadılar aslında insanlar çok acımasız insanın halinden anlayan Yok
Kirmiziasli Elats61 ben ilaç özellikle de antibiyotik asla kullanmazdım, kendi dr unuza danışmadan içmeyin derim
Elats61 Kirmiziasli başka türlü daha da ilerler sesi doktor hatta 3 gün içinde bunla geçmezse farklı ilaç için uzman bir doktora gitmemi söyledi
serenea Elats61 daha 8 haftalıkken diş ağrım yüzünden içmiştim, augmentin b grubu antibiyotikler arasında ve b grubu antibiyotikler plasentaya geçmiyor, içebilirsiniz korkmayın 😇 hem diş doktorum hemde kadın doğum doktorum birlikte önerdiler ☺
Elats61 Tbrk bana da öyle mantıklı geldi iki çok bence ptesi doktora danışıp kesin bir mi iki mi onu danışacağım şuanlık bir kullandım
Dogabebek Elats61 bende 2 kutu kullandim dis doktorum vermisti kadin dogumcununda onayini aldim. Bebege gecmiyormus fakat vucutta 40 gunden once atilamadigi ve suya karistigi icin son haftalarda ozellikle normal dogum yapacak annelere onerilmiyormus. Senin haftan icin uygun bir ilac bende o haftalarda kullandim.
Elats61 Dogabebek çok teşekkür ederim ilginiz için puanlık ortalardayım inşallah en kısa zaman da atlatırım bu hastalığı ve rahatlarım
Cisemk Elats61 ben ilk 3ayda kullandım penisilin içerdiği için bebeğe zararı olmadıgını söylemişti doktorum. Suan 22 hastalığım çok şükür bebeğim sağlıklı. İçiniz rahat olsun
Elats61 Cisemk bana da doktor onu söyledi acil de penisilin içerdiği için sorun yok diye ama şuna sizleri görünce daha da rahatladım çoook teşekkür ederim rahat rahat içeceğim
SibelAlp7 Elats61 largopen 1000 mg Boğaz ağrısı için içtim 5 günde anca düzeldi o da ilaçla.Şimdi de idrar yolu enfeksiyonu için kullanılıyorum 500mg aksef.