tugbadm Zehraak anladım canım ben 36 haftalık olmak üzereyim başladım şimdiden bir bardak sadece o kadar
Zehraak Ben yorulmuştum belki onunda etkisi vardı çok sancım olmuştu şimdi zamanı yavaş yavaş öyle etki etmiyor 😅 hayırla kucagimiza almayı nasip etsin Allah 😅
Zbetul Mtzkuzum aşı yaptırdığım zaman bütün tahlilleri verdik sıkıntı yoktu çok şükür doktorum normaldir dedi kişiden kişiye değişebilirmiş🤷🏻♀️