Ilgaznaz Duş ve plates topu öneriyorlar birde meryem ana otu ve meryem süresi okunuyor diye biliyorum
Mtzkuzum Ilgaznaz bende bugün doktora gittim ne açılma nede sancı var doktor haftaya Çarşambaya kadar doğmazsa sezeryan yapacak suni sancıda etki etmez dedi. Bana da yardımcı olun lütfen. Meryemana otunu şimdi yapsam açılma olur mu??
Zehraak Ben denemedim henüz vilmiyirum ama burda okuduğum kadariyla Hurma kaynatip suyunu içmek, adaçayı içmek, iyi geliyormuş Meryem Ana otunuda herkes tavsiye ediyor.bnmde ilk hamileliğimde açılma olmadigi için sezeryana aldılar o zaman bilmiyordum hiç bunlari umarım sağlıkla alırsınız kucaginiza
Mtzkuzum Zehraak Meryem ana otunu sancı başlayınca yapın diye okumuştum kolay açılma olsun diye bende almıştım yapsam mı acaba bende şimdiden hiç sancı be açılmam yok.
Mtzkuzum Ilgaznaz amin inşallah ailem uzakta okul tatiline kadar doğar diye beklemiştik o sıra da Yanımda kalacaklardı. Sezeryandan sonra toparlanamazsam diye korkuyorum
Zehraak Mtzkuzum sanci için bir arkadaş fazlası ile hacamat öneriyordu sanciyi hemen baslatiyor diyordu..Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsn insaAllah
tugbadm Gününüz yaklaşan hanımlar sürekli wc ye gidiyor musunuz bıktım bugün sık sık az az bir bardak su içiyorum yarım saat sonra WC koş
Mtzkuzum tugbadm ben tuvalete gidiyorum. Kurulanırken yine geliyor. Bu sabah tuvaletten çıkıp yüzümü yıkayana kadar altıma kaçırdım o derece yani🙈
Zbetul tugbadm 22 haftalığız ama son 2-3 haftadır inanılmaz tuvalete çıkıyorum küçük abdeste yani tutamıyorum ne içsem direk tuvalete son zamanlarımda ne yapacağım bilmiyorum 🥴🥴
Mtzkuzum tugbadm bebek baskı yaptığı içinmiş 🙈 eşim kamp kurdun tuvalete yastık yorgan da götür bari diyor 😄
Zbetul Mtzkuzum aşı yaptırdığım zaman bütün tahlilleri verdik sıkıntı yoktu çok şükür doktorum normaldir dedi kişiden kişiye değişebilirmiş🤷🏻♀️
Mtzkuzum Zehraak hacamattan çok korkuyorum hatta bi akrabamızın yeri var eve de gelip yapıyor ama cesaret edemiyorum ☺️
tugbadm Zehraak biraz önce post açtım yazan olmadı ada çayı da sancıyı başlatıyormuş içen bar kı acaba sen duydun mu bunu
Zehraak Mtzkuzum bende çok korkuyordum bir kez yaptırdım öyle korkacak çok agiran bişey değil merak etmeyin😃 ama sancı için kuyruk sokumuna doğru yapıyorlar dedi yaptıracaksanız işi iyi bilen birine yaptırın.simdi sertifika ile açılan yerler falan var
Zehraak tugbadm evet duydum hatta aldım. Birkaç hafta önce Yapıp içtim bı bardak annemler çok kizmisti erken mi doğsun istiyirsun şimdiden içme diye