Rabbitt Hic korkma endiselenme canim.. Herkes 12.haftadan sonra zararli diyor herkesin doktoru, ilaci ve bunyesi ayni degill sonucta! Yani doktorlar şimdi göz göre göre "bu zararli ama sen kullan bisey olmaz" seklinde bi harekette bulunmazlar. Senin ihtiyacin var demek ki kullanmaya devam etmen gerektiğini söylemiş.. Sen kimseye kulak asma doktorun ne dediyse onu yap.. Doktorlar iyilestirmek icin varlar, hasta etmek icin degil 😘😘