Rabbitt canim Ben hamilelikten once kullanmadim. 4+5 de öğrendik bebegimi, su anda 36+0 olduk cok şükür 🙏 Doktorum Folio Forte diye bi folik asit verdi. Ilk 3 ay 1 numarali olani kullandim. Ikinci 3 aya gectigimde 2 numarali olanini verdi ve bunu doguma kadar kullanmam gerektigini ve emzirirkende bu numaraya devam etmem gerektigini soyledi.Su anda her gece kullaniyorum ve devam edecem insallah. Ben gece yatarken kullaniyorum çünkü ilk zamanlarda asiri uyku yapmisti, ben de gece atip yatiyorum..