Elif1ekim bnm de bi ara hızlanmış tı kilo almam sonra dikkat ettim bana da kızdı bugun kontrolüm vardı gittim yarın sezeryanla alıcak bebeği cnm ama doktor normal doğum yanlısı o konuda sıkıntı yaşama bana da dedi çünkü Bn normal doğumcuyıö dedi bnm çatım dar olmasına rağmen normali çok bekledik ama kısmetse yarın alıcaz bebişi kucağımıza