Ayy bnm de 39 2 an itibari ile 2cn açılmam var yumuşama var nst aralıklı sancı var ama sonuç 1 haftadır bekliyoruz doktor her an gelebilir dedi Bn ne sancı hissediyorum ne ağrı ee suyum nişanım da gelmeyince malesef bekliyorum ptesi kontrolüm var eğer ilerleme olmazsa doktorum alıcak sanırım neden ilerlemiyor hiç fikrim yok 😔