MutluB 34+4 olduk çok şükür 🙏🏻 bebiş hareketli eskiye nazaran daha güçlü ama daha az tepiniyor yer daraldığı için. El ve ayaklarım da aşırı ödem şişlik var Buda canımı acıtıyor. Ayakta kalmak bel ağrısı yapıyor. Bazen kasılma gibi bir şey oluyor ama bi kaç saniyelik geçiyor sonra hiçbir şey olmamış gibi ama her şeye rağmen çok güzel onunla aynı bedende olmak fazlaca merak dolu zor ağrılı günler 🥰