MutluB 34+2 :) çok aşırı hareketli olmadı hiçbir zaman bizim oğlan :) arada gelen mide bulantım var o kadar. Dün bir de pembe su geldi az doktora koştuk hemen :) ama bir şey yokmuş yırtılma yok suyu yeterli açılma da yok açılmaya bakmışken çatıya da baktı 😂 daha önce çatı için post açıp duruyordum korkudan ve utançtan ama oldu bitti valla 🥴