Fdle 1200 gram 38 cm doktor normal haftasıyla uyumlu dedi başka da yorum yapmadı kıyas yapıyormuş gibi anlamayın lütfen sadece merak ettiğim için soruyorum çünkü ben iriyim eşim iri ben 6 kilo doğmuşum az geldi bana bu kilo tabiki sağlıklı olması önceliğim bebekler asıl kilo almaya ne zaman başlarlar
ramazantugce Fdle fazla kilolu doğmasını zaten doktorlar desteklemiyor canım bende tam olarak bilmiyorum ama bence kilosu iyi sen düzenli beslenmene dikkat et gerisi kendiliginden gelir 6kilo maşallah annen iyi beslemis seni 😂😂😂
Minikmucizem_ Fdle 6 kilo bebek zaten hic saglikli bi durum degil. Normal kilosunda olsun bence doktor iyi diyosa iyidir napcaksin fazla kiloyu :) 3300-3500 dogursan yeterli 😊
Fdle gurcem zayıf değil demi kuzum zaten annem gibi 6 kilo doğurmayı beklemiyorum tabiki de ama cok da zayif olmasin 🙈
Fdle ramazantugce annem zaten kendin gibi doğur diyip duruyor psikolojimi bozdu benim anne diyorum ben sana yetişemem senin gibi imkanı yok doğuramam 😁
Fdle Yasamasebebim zaten psikolojimi bozan annem değil mi amann bu ne 1 kilo bu çocuk ne zaman 5 kilo olacak diyip duruyor 😁
Yasamasebebim Fdle annen seni neyle beslemiş de o kadar olmuşsun acaba 😅 Seninkinin kilosu normal bence canım anneninki anormalmis 😂😂
Fdle Minikmucizem_ 6 kilonun pek yan etkisini görmedim ben sadece hic bir zaman minyon olamadım boyum 1.78 kilom 70 hep boyle seyretti şuan 28 yaşındayım tabi bebekken sıkıntılar oldumu onu hiç bilmiyorum 🙈
2cocukluanne Normal canm bende 26+4 Haftalıgm dün 1000 gram yaklaşık dedi. Yanlş hatırlamıyorsam sendemi sehir hast. Gdiyordun
Ecrin035 2cocukluanne bende 26+4 iken 1250 gramdı doktor fazla yeme dedi şehir hastanesine Pazartesiye randevum var bakalım ne diyecek
Lilensa Fdle benimkide o haftada öyleydi gelişimi güzel sağlıklı demek kilolu bebek demek değil zaten doğuma kadar 3,5 kilo olsa yeter.
Fdle Lilensa evet canim bende öyle diyorum zaten 3 buçuk kilo doğurursam benden iyisi yok aman şu kadar doğsun diye bir takıntım yok yeter ki sağlıklı olsun
Fdle Yasamasebebim annem asla kabul etmiyor anormal olduğunu ben öyle doğururum simdikiler ney avuç içi kadar yüzleri var diyor hahahah😁 abimin eşi 4 bucuk kilo dogurdu ona bile bahane buldu neden 5 kilo degil diyor anne kafayi yeme dedim😁😁
Ayserkan Fdle Masallah cnm annene sor ne yemisse sana da ondan yedirsin 😁😁 bebisin kilosu haftasiyla uyumlu bundan sonra hızlı kilo alırlar bende cuma gidicem 28+1 olucam bakalım ne kadar olmuş sipa
Fdle Ayserkan kız valla annem ne yediğini bile hatırlamıyor sadece ilk 4 ay ağzıma su hariç bişey vuramadım cok kustum diyor ve ona rağmen o kadar kilo heralde kusmasa 10 kilo doğardım 😁😁😁
Kizkalesi Fdle 27+6 da 40 cm civarı 1200 gram dedi canım ama boyunu yanlış ölçtü büyük ihtimal hızlıca baktı çünkü. Şimdi 29+5 im 😊