Esmaryarim Gizem_37 eger bir kızim olursa hayalimde ki isim zeynep alya idi suan hamileyim 13 haftalik cinsiyetimiz erkek 1 oglum vardi simdi ikinciye hamileyim hayalimdi kizim olsun zeynep alya olsun
Gizem_37 Esmaryarim kaybettigim bebeğime Zeynep Alya düşünmüştük o isim ona özel kalsın diyor ailem buna farklı koy dediler yoksa benim ilk baştan beri gönlümde yatan isim Zeynep Alya
Esmaryarim Gizem_37 bence zeynep alya koymalısın o artik bi melek oldu bu bebeginede ablanın ismini koydur dersin güzel bisey