Gizem_37 Kizlar kızım olacağını öğrendim ilk bebeğimi kaybettim oda kızdı ve biz onun adına Zeynep Alya düşünmüştük Şimdiki bebeğinize Alya ismini değiştirmek istedik Zeynep ismine yakışan isim onerebilirmisiniz ?🥰🤗
Ebru0156 Gizem_37 bende hep zeynep eylül istemistim ama nasip olmayacak sanirim sana tavsiye ederim kulaga hos geliyor bence ikiside esimin ablasi dogdugunda olmus onun ismini koyacaz biz meltem olacak insallah bebegimjn adi
Edanurrr @Gizem_37 biz de kızımıza zeynep düşünüyoruz ama çok fazla yaygın olduğu için 2.ismi daha olsun diyoruz. Zeynep Su veya Zeynep Nil olabilir ama hala karar verebilmiş değiliz🤷🏻♀️
Birkalpdaha Gizem_37 benim kızımın adı da zeynep eylül olacak insallah 🥰 zeynep asya da hosuma gidiyor😇