Awkim Elosunannesi ya neden gormuyosun insallah goruceksin bizim gunumuzde oluncada diyeceksinki 44gunum kalsaydi keske heyecandan korkudan soyluceksin 😃
Bhr_bhr Awkim ben doğumu devlette yapıcam da çatı muaynesi yapıyorlar mı bir fikriniz var mı doğum icin bu jaftadevlet hastanesine geçtim ama hiçbir bilgi vermedi doktor
Bhr_bhr Benimde son 10 gün 🤱 sağ salim kucağımıza alalım inşallah bebislerimizi🥰 hepimizin Alllah yardımcısı olsun 🌸
Ozgemlym Awkim normal doğum bekliyoruz programa göre son 4 inşallah gelir benim kızımda sağ salim hepimiz kucagımıza alalım🙏🙏🙏
Elmalipasta Ozgemlym bende pazartesi günü gidicem o zamana kadar gelmezse suni sancı istesem mi diye düşünüyorum hatta 🤷♀ hayırlısı olsun Allah herkesi bi avaz'da kurtarsın 🤲🌸
Ozgemlym Elmalipasta canım benim kızım hala kanala girmemiş bile ☺️ Cumartesi nst gidicem yine pazartesi dr kontorolü bidaha
duyguyilmaz Awkim keske yer degistirebilsek😂 ben cok evhamliyim ya hamilelikle iki katina cikti oyuzden psikolojik olarak cok yordu beni hemen kucagima alayim istiyorum oyuzden dogumu hic dusunmedim😂
sbusra 38+5 hiçbir belirti yok😔 bebek geleceği gün mü kanala giriyor acaba 🤔 hiç belirti yokken bir anda mı geliyor
Awkim Mtzkuzum amelyat edecekler bebek buyumus 3.600olmus sanci falanda gelmiyor doktorum dedi senin boyun cok kisa senin sancin gelinceye kadar bebek 4kilonu gecer 15gune onuncin ikigun sora amelyatla alacak 😑😑 cok korkuyorum (
Gmzealty Programa göre son 9 doktora göre 8 😂 bakalım hangisine göre gelecek oğluşum 😇 Rabbim hepimize sağ salim kucağımıza alabilmeyi nasip etsin inşaallah 🙏🏻🙏🏻
Mtzkuzum Awkim hayırlısı olsun inşallah sağlıklı sıhhatli alın kucağınıza 🐣sanırım benimde ameliyat olacak bakalım Pazartesi günü belli olur.